Laatste Nieuws over Dynamics NAV, ERP en IT | SDE

Op onze blog kan je allerlei artikelen en nieuwigheden terugvinden met betrekking tot IT en ERP. Mis niets van de laatste nieuwtjes uit de wereld van ERP!

NAVIGATION - SEARCH

Tech support nodig? SDE is nu nog langer bereikbaar

Op 1 mei gingen we van start met onze ‘Extended Business Hours.’ Dit betekent dat we u een wachtdienst-formule ter beschikking stellen om ook buiten de kantooruren beroep te doen op onze IT-beheer-helpdesk.

Met dit contract kan u beroep doen op de IT-beheer-helpdesk op volgende tijdstippen:

  • Op werkdagen tussen 06:00 en 08:30 u en tussen 17:00 en 22:00 u, op vrijdag tussen 16:00 en 22:00 u.
  • In het weekend en op feestdagen tussen 08:30 en 19:00 u.
  • Enkel telefonisch bereikbaar op het speciaal nummer: 09 296 31 31

Als u van deze uitgebreide wachtdienst gebruik wil maken, kan u een uitbreiding op uw lopend onderhoudscontract af te sluiten ter waarde van 175 euro per maand.

LET OP

Als u de wachtdienst activeert zonder overeenkomst, gaat u akkoord met een startkost van 250 EUR en doorrekening van uurtarieven aan verhoogd tarief (werkuren worden steeds aangerekend).

Tijdens de kantooruren blijft de situatie ongewijzigd en zijn we bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 u en op vrijdag tussen 08:30 en 16:00 u:

  • Via e-mail naar  support@sde.be
  • Telefonisch op het nummer +32 9 340 66 59

Voor meer informatie, contacteer onze account manager:

Toon De Temmerman: toon.detemmerman@sde.be | +32 486 64 45 42